Skepsisforumet
07. September 2010, 03:16:42 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Skeptikertreff i Oslo tirsdag 29. juni kl. 18.00  (Lest 259 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Anne V

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 26. Mai 2010, 20:59:54 »

på Asylet, Grønland 28

De fleste har sikkert fått med seg at CEES/Studentenes Skeptikerlag arrangerer foredrag og treff med PZ Myers den 16. juni! (Se egen tråd her på forumet.)

Vi regner med at mange av dem som vanligvis går på skeptikertreff har tenkt seg dit, men vi setter likevel opp et vanlig treff i slutten av måneden.

Skeptikertreffene er uformelle, sosiale treff for skeptikere i Oslo-området. De er ment som en mulighet til å diskutere skepsis og vitenskap med likesinnede, og bli kjent med andre skeptikere.

Man trenger ikke å være medlem av foreningen Skepsis.

Hvis du ikke har vært med før, så se etter bordskilt eller spør i baren. Jeg har reservert på Vedø og Skepsis.

Hvis det blir fint vær, sitter vi ute.

Se også Facebook-event.
Loggført
Sithious33

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 31. Mai 2010, 11:03:42 »

Av ren nysgjerrighet, hvordan pleier oppmøtet å være?

Og hvordan er stemningen?
Loggført

They can be a great people, Kal-El, they wish to be. They only lack a light to show the way.

John 3:16

For God so loved the world that he gave his only begotten son.
Kristin C.

Utlogget Utlogget

[invisible namedrop]

Vis profil WWW
« Svar #2 på: 31. Mai 2010, 11:42:23 »

Oppmøtet pleier å være svært bra, vi har vel vært over tjue på det meste. Folk pleier forøvrig å dukke opp på tidspunkter spredt utover kvelden. Stemningen er upåklagelig, men du har lov til å være skeptisk til mine anekdoter, og møte opp for å teste det ut selv! Gliser
Loggført

"I think you'll find it's a bit more complicated than that."

:: Kritisk Masse – Nordens første skepsiskonferanse! ::
Oslo, 29.–31. oktober 2010
www | facebook | twitter
maritms

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #3 på: 07. Juni 2010, 10:49:06 »

Treffene anbefales på det sterkeste!

Jeg har i alle fall fått noen nye venner (jeg håper de synes det samme  Osteaktig ) og jeg kommer alltid hjem inspirert og opprømt over skeptiske aktiviteter.
Loggført

Hugs and Science.
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!