Skepsisforumet
07. September 2010, 03:57:48 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Innmelding i skeptikerforeningen og noe treg leveranse  (Lest 198 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Varicella

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 19. Juni 2010, 08:58:03 »

Jeg meldte meg for noen uker siden inn i Skeptikerforeningen, men har ennå ikke mottatt faktura. Jeg har stor forstålse for at det kan være en stressende hverdag når man er en del av en verdensomspennende konspirasjon, men det kan fort bli problemer med rekrutteringen hvis det skal være så vanskelig å få betale for seg. Hvis noen i foreningen har tid til å sende meg en faktura, så hadde jeg satt pris på en PM da jeg kunne tenke meg å bestille noen av bøkene dere har utgitt.
Loggført
Øyvind Repvik

Utlogget Utlogget

"agent i en del av et større nettverk"

Vis profil
« Svar #1 på: 19. Juni 2010, 12:33:56 »

Jeg meldte meg for noen uker siden inn i Skeptikerforeningen, men har ennå ikke mottatt faktura. Jeg har stor forstålse for at det kan være en stressende hverdag når man er en del av en verdensomspennende konspirasjon, men det kan fort bli problemer med rekrutteringen hvis det skal være så vanskelig å få betale for seg. Hvis noen i foreningen har tid til å sende meg en faktura, så hadde jeg satt pris på en PM da jeg kunne tenke meg å bestille noen av bøkene dere har utgitt.
Samme her. Dog, jeg forsøkte å melde meg inn i desember (eller deromkring). Jeg sendte epost for å purre, og det hadde visst vært noe problemer med påmeldingen. Men jeg har fortsatt ikke mottatt noen giro.
Loggført

"Matematikk er bortkastet tid og bør fjernes fra videregånde[sic] pensum som obligatorisk fag." -- Armin Bahrami
"Bare fordi 1million har uteksaminert fra NTNU med diplom på veggen betyr det ikke at de har rett, det kan bare bety at 1million mennesker er dumme som brød." -- Armin Bahrami
Stephan Brun

Utlogget Utlogget

ateist, stoiker, kattegjeter, illuminist, mentat.

Vis profil
« Svar #2 på: 19. Juni 2010, 16:11:54 »

Jeg fikk giro relativt fort - husker ikke hvor fort, men jeg har hatt Dommedag i hylla i lang tid - men det var i forumets tidlige dager. Jeg sendte inn giro 13/11 ifølge mine arkiver, og innmelding et par uker før, så problemet må ha oppstått etter da.

Hmm. Har forumet ført til større innfluks av medlemmer?
Loggført

Come with me if you want to live.—We are not built to be cruel.—Thank you for explaining.
—TOK715 "Cameron", Sarah Connor Chronicles

cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato
Jan-Erik

Utlogget Utlogget

Team coach, mentalist, frimurer og skeptiker

Vis profil
« Svar #3 på: 19. Juni 2010, 16:40:54 »

Hei igjen, vi er i gang med å etablere et nytt styre og nye arbeidsgrupper. Vårt aller første mål er å sørge for en betydelig bedring i rutinene rundt innmelding og oppfølging av meldemmer. Målet er at de nye rutinene og folkene skal være på plass til høsten.

Send meg en melding med din kontaktinformasjon, så skal jeg følge opp at faktura blir sendt ut til deg snarest.
Loggført

Global Moderator

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #4 på: 12. August 2010, 15:05:52 »

... da jeg kunne tenke meg å bestille noen av bøkene dere har utgitt.

Bøkene som Skepsis har utgitt kan bestilles her: http://skepsis.no/?page_id=148

Av en eller annen grunn mangler den nyeste boka, Dommedag! Verdens undergang før og nå (2008); se derfor også denne oversikten:

http://www.humanistforlag.no/index.php?ID=BokKategori&ID2=Serie&counter=7&Full=

Dommedag! presenteres også her: http://skepsis.no/?p=604 Bemerk følgende:

Sitat
Forfatterpresentasjon
Siden forfatterpresentasjonen ved en feil har falt ut av boken etter Danbolt, gjengir vi den i sin helhet her. Tenk på det som et ekstra ark:
Loggført
Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!