Skepsisforumet
09. September 2010, 12:02:48 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Illuminati i norsk rapmiljø...  (Lest 960 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
nitusen

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« på: 06. Juli 2010, 14:36:21 »

Flere av folka bak hiphopmagasinet Kingsize hadde for noen år siden en rapgruppe kalt Illuminati... De har fortsatt å leke noe med ting og tang fra den typenestetikk som den folkelige versjonen av konspirasjonsteorien smykker seg med, og dette kan selvsagt ikke Nyhetsspeilet la passere uten videre... De er en så bra parodi på seg selv at ord som regel blir overflødige...

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/kingesize-no-hiphops-seh%C3%B8r/

Nitusen
http://evigpoesi.wordpress.com/2010/07/06/det-smaerter-oss-a-inr%C3%B8mme-det-men/
Loggført

--------------------------
http://evigpoesi.com
nitusen

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #1 på: 06. Juli 2010, 14:37:37 »

Nyhetsspeilet og Pharyngula, da har du ditt daglige underholdningsbehov i alle fall delvis dekket bare der...
Loggført

--------------------------
http://evigpoesi.com
Øyvind Repvik

Utlogget Utlogget

"agent i en del av et større nettverk"

Vis profil
« Svar #2 på: 06. Juli 2010, 16:54:03 »

Linken til evigpoesi's profil på kingize[sic]/kingesize[sic]/kingsize er radbrukket på bloggen.
Loggført

"Matematikk er bortkastet tid og bør fjernes fra videregånde[sic] pensum som obligatorisk fag." -- Armin Bahrami
"Bare fordi 1million har uteksaminert fra NTNU med diplom på veggen betyr det ikke at de har rett, det kan bare bety at 1million mennesker er dumme som brød." -- Armin Bahrami
arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: 06. Juli 2010, 19:43:47 »

Har selv vært medlem av Kingsize, men besøker ikke nå lenger. De fleste medlemmer er en gjeng med unge som tror Armin er deres helt. KT som blir presentert på Kingsize-forum blir svelget uten kritisk sans, noe unge generelt mangler i tråd med mainstream verden. Husker en tid tilbake da Armin lenket til Kingsize som sin kanal for fremtidens KT-unge. Nå ser vi at han går i mot denne plattformen også! Osteaktig
Loggført
Øyvind Repvik

Utlogget Utlogget

"agent i en del av et større nettverk"

Vis profil
« Svar #4 på: 06. Juli 2010, 20:43:54 »

Har selv vært medlem av Kingsize, men besøker ikke nå lenger. De fleste medlemmer er en gjeng med unge som tror Armin er deres helt. KT som blir presentert på Kingsize-forum blir svelget uten kritisk sans, noe unge generelt mangler i tråd med mainstream verden. Husker en tid tilbake da Armin lenket til Kingsize som sin kanal for fremtidens KT-unge. Nå ser vi at han går i mot denne plattformen også! Osteaktig
"vi"? Hvem er du, og hva har du gjort med arifkarim? Rekker tunge
Loggført

"Matematikk er bortkastet tid og bør fjernes fra videregånde[sic] pensum som obligatorisk fag." -- Armin Bahrami
"Bare fordi 1million har uteksaminert fra NTNU med diplom på veggen betyr det ikke at de har rett, det kan bare bety at 1million mennesker er dumme som brød." -- Armin Bahrami
arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #5 på: 06. Juli 2010, 21:04:58 »

arifkarim har i det siste blitt "objektiv"Blunker
Loggført
tews

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #6 på: 06. Juli 2010, 21:09:15 »

tuller du ? Osteaktig ref:
Ellers utlegges vel Rekker tunge normalt til "cheeky/playful"?
Loggført

skepsis.no burde hett skråsikker.no
Stephan Brun

Utlogget Utlogget

ateist, stoiker, kattegjeter, illuminist, mentat.

Vis profil
« Svar #7 på: 07. Juli 2010, 00:28:55 »

arifkarim mottok sin første utbetaling fra NWO igår, så det er forståelig at han føler seg vennligere stemt mot oss. Gliser
Loggført

Come with me if you want to live.—We are not built to be cruel.—Thank you for explaining.
—TOK715 "Cameron", Sarah Connor Chronicles

cetervm·censeo·carthaginem·stvpiditatem·esse·delendam!
—fritt etter M. Porcivs Cato
arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #8 på: 07. Juli 2010, 01:33:16 »

arifkarim mottok sin første utbetaling fra NWO igår, så det er forståelig at han føler seg vennligere stemt mot oss. Gliser
Hahaha, hvem fortalte deg om denne ekstreme hemmelige transaksjonen mellom Evelyn De Rothschild og meg? Gliser
« Siste redigering: 07. Juli 2010, 01:36:53 av arifkarim » Loggført
Stephan Brun

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #9 på: 07. Juli 2010, 01:48:18 »

Evie er en god venn av meg, og fortalte meg om rekrutteringen på pandemimøtet i går kveld. Gliser
Loggført

Come with me if you want to live.—We are not built to be cruel.—Thank you for explaining.

arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #10 på: 07. Juli 2010, 02:20:52 »

Evie er en god venn av meg, og fortalte meg om rekrutteringen på pandemimøtet i går kveld. Gliser
Faen også. Da har han helt sikkert også fortalt deg om de falske kildene hans "agentur" plasserte i KT-verden Osteaktig
Loggført
Stephan Brun

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #11 på: 07. Juli 2010, 02:25:01 »

Selvsagt. Jeg var selv med og plasserte mikrofon under skrivebordet til Armin (ikke fortell ham).

Men jeg har ikke lest alt materialet du overleverte. Ennå. Blunker
Loggført

Krutt-Kim

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #12 på: 12. Juli 2010, 18:30:33 »

haha, dette er så inihelvettes festlig og latterlig. keep it foliehatt!
Loggført

FreeMind

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #13 på: 12. Juli 2010, 22:04:03 »

Faen også. Da har han helt sikkert også fortalt deg om de falske kildene hans "agentur" plasserte i KT-verden Osteaktig

Give me the control over a nations money supply var egentlig honey supply and i care not who write its laws. Rotchild likte honning, concpiracy anyone? Idag er det ingen bier igjen... damn.! haha
Loggført

"Vi skeptikere" blir jo ofte beskyldt for å være lydige sauer for staten, og godta alt som kommer fra media.
Men selv om jeg vet at dette ikke stemmer, klarer jeg ikke å komme på noen eksempler på at "vi" på ingen måte tar alt for god fisk uten videre på stående fot.
Noen eksempler?" Øyvind Repvik
FreeMind

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #14 på: 12. Juli 2010, 22:06:45 »

arifkarim har i det siste blitt "objektiv"Blunker

Haroon da! Jeg visste du ikke skulle ta en blund in the belly of the beast Glad

må jeg sende flere tskjorter til deg haha noe å minne deg på hvem du egentlig er?
Loggført

"Vi skeptikere" blir jo ofte beskyldt for å være lydige sauer for staten, og godta alt som kommer fra media.
Men selv om jeg vet at dette ikke stemmer, klarer jeg ikke å komme på noen eksempler på at "vi" på ingen måte tar alt for god fisk uten videre på stående fot.
Noen eksempler?" Øyvind Repvik
Sider: [1] 2   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!