Skepsisforumet
09. September 2010, 12:28:26 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1]   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Kinesisk flyplass stengt på grunn av UFO  (Lest 419 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Dupree

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 08. Juli 2010, 21:22:25 »

En nokså snau artikkel i Pravda forteller at Xiaoshan Airport ble stengt onsdag på grunn av en UFO.

http://english.pravda.ru/news/society/08-07-2010/114168-UFO-0

Xinhua har heller ikke mer utfyllende info.

http://news.xinhuanet.com/english2010/china/2010-07/08/c_13389842.htm

Hva kan dette ha vært? Noen som finner ut mer?
Loggført

Did you do everything you're told
The instruction you had was old - Saga
arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #1 på: 08. Juli 2010, 21:47:13 »

Artikkelen er snau fordi de fleste mennesker "må" ikke vite om det. Jeg fikk nettopp melding om det var vår vesle David Rockefeller på vei mot Beijing i sitt strengt hemmelige fartøyet. GPS-signaler ble forstyrret pga Haarp-aktiviteten og dermed mistet UFO sine rettningslinjer. Heldigvis gikk det bra mot slutten da flyplassen ble evakuert til å "bevare" hemmeligheten Glad
Loggført
Dupree

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #2 på: 08. Juli 2010, 22:08:09 »

Artikkelen er snau fordi de fleste mennesker "må" ikke vite om det. Jeg fikk nettopp melding om det var vår vesle David Rockefeller på vei mot Beijing i sitt strengt hemmelige fartøyet. GPS-signaler ble forstyrret pga Haarp-aktiviteten og dermed mistet UFO sine rettningslinjer. Heldigvis gikk det bra mot slutten da flyplassen ble evakuert til å "bevare" hemmeligheten Glad

Aha. Jeg burde selvsagt sett den sammenhengen. Ja, den Rockefeller ...   Osteaktig
Loggført

Tina I

Utlogget Utlogget

Bestrålt

Vis profil
« Svar #3 på: 09. Juli 2010, 07:54:25 »

Er det ikke morsomt hvordan de velger å bruke "UFO". Hvis det hadde stått "unknown aircraft" hadde ingen reagert. Da hadde de neppe giddet å skrive om det i det heletatt vil jeg tro.

Loggført

HAARP deleted my homework!
arifkarim

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #4 på: 09. Juli 2010, 15:14:51 »

Er det ikke morsomt hvordan de velger å bruke "UFO". Hvis det hadde stått "unknown aircraft" hadde ingen reagert. Da hadde de neppe giddet å skrive om det i det heletatt vil jeg tro.

Det måtte være en UFO. Ukjente fly er vel ikke noe veldig stort problem?
Loggført
Tina I

Utlogget Utlogget

Bestrålt

Vis profil
« Svar #5 på: 09. Juli 2010, 15:31:38 »

Det måtte være en UFO. Ukjente fly er vel ikke noe veldig stort problem?
Ukjente fly er et stort, kjempestort faktisk, problem rundt for eksempel store flyplasser. Merk: ukjent fly, ikke ukjent flytype. Glad

Loggført

HAARP deleted my homework!
NorwegianSkeptics

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #6 på: 09. August 2010, 21:51:03 »

Ingen som har klart og funnet frem til noen troverdige kilder? Hele historien koker jo av fabrikkerte beviser og påstander kan det virke som.
På Vg-bloggen var det noen som fanget opp denne "nyheten" og her er det ikke mye kritisk tenking ute og går. Les selv:  http://drmmerenchibo.vgb.no/2010/07/17/kinesisk-ufo
TheGodDelution er meg btw....
Glemte av at jeg hadde kommentert i dette blogg-innlegget og derfor har jeg ikke fått sett mer på saken før nå. Jeg mener dette må besvares på en skikkelig måte. Noen som kan hjelpe?
Jeg har sett noen rakett-oppskytninger på video og jeg fikk med selvsyn se "spiralen" oppe i Troms i vinter (russisk missil-oppskyting), så jeg er 100% sikker selv på at dette vi ser på videoen er en rakett av noe slag.
Loggført
NorwegianSkeptics

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #7 på: 10. August 2010, 01:20:41 »

Oppdatering på min reserch:
Fant følgende video:
НЛО - Комета над Бишкеком

Opplastet 30juni 2010.
Tekst: "Video from the user ImediaSub http://www.youtube.com/user/imediasub ... Captured June 30, 2010 over Bishkek" (oversatt Goggle translate)

Kildevideoen:
Комета над Бишкеком

Tekst: "Video captured witnessed yesterday (30/06/1910) over Bishkek (Kyrgyzstan)" (oversatt Goggle translate)

Forøvrig: Bilder av UFO over flyplass debunked:
China UFO Airport Pics - DEBUNKED

Note: bildene er vist ikke fra kina de heller. ALT er bullcrap!

Det som nå gjenstår er og få vite hvorfor flyplassen ble stengt og hva vitnene virkelig så.... Men det blir sannsynligvis verre og finne ut av...
Loggført
Dupree

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #8 på: 10. August 2010, 10:58:22 »

Xinhua har bare et par-tre artikler om dette, så det virker som det ikke var den helt store sensasjonen. En hypotese er at det var et privat fly:

Sitat
Media have reported speculation that the UFO might have been a private aircraft, based on the increasing number of privately-owned aircraft in the province.

But an industry insider who declined to be named Friday ruled out the speculation as "too unprofessional" without giving further explanation.

Wang Jian said the private plane was "just a guess."

http://news.xinhuanet.com/english2010/china/2010-07/09/c_13392148.htm

Bildet i den artikkelen kan se ut til å passe med tidspunktet, klokka ni om kvelden. Det var neppe mørkt som på mange av videoene.
Loggført

Sider: [1]   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!