Skepsisforumet
03. September 2010, 02:03:45 *
Velkommen, Gjest. Vennligst logg inn eller registrer deg.

Logg inn med brukernavn, passord og innloggingstid

Hovedside   Hjelp Søk Logg inn Registrer  
Sider: [1] 2 3 ... 10   Til bunnen
  Skriv ut  
Skrevet av Emne: Nyhetsspeilet går på kroken, sluker agn, søkke, snøre og fiskestanga!  (Lest 4074 ganger)
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Wastri

Utlogget Utlogget

Vis profil
« på: 09. Mars 2010, 09:26:12 »

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/03/en-varsler-advarer-om-tankekontroll-mot-massebefolkningen/

Siste artikkelen til Armin på Nyhetsspeilet. Denne må leses!!

EPIC!!!  Gliser
Loggført
Jan-Erik

Utlogget Utlogget

Team coach, mentalist, frimurer og skeptiker

Vis profil
« Svar #1 på: 09. Mars 2010, 09:52:13 »

I mange, mange år (siden syttitallet?) har vi som er verktøy for myndighetene og NWO, WHO, Illuminati osv har tilgang til fantastisk teknologi. Vi har lenge kunne bruke forskjellige former for mind controll og vaksiner for å drepe både målrettet og et bredt spekter av befolkningen.

Hvorfor, akk og ve, hvorfor er det fortsatt slik at vi ikke har klart å bruke teknologien og makten vår til å kvitte oss med disse menneskene/meningene?

Inntil Asbjørn får fingeren ut og tatt en telefon til "noen som kan ordne opp i dette", får vi bare fortsette med langdryge diskusjoner med halvgalninger som kun er i stand til å se argumenter og data som understøtter det de allerede har bestemt seg for.

(for ordens skyld, dette innlegget er humoristisk ment og IKKE en oppfordring til vold eller drap, hverken av mennesker eller meninger)
Loggført

Utlogget Utlogget

Skulle ha vært Ninja, men har for dårlig spenst..

Vis profil
« Svar #2 på: 09. Mars 2010, 09:54:21 »

EPIC FAIL i så fall Blunker

Vi snakker faktisk foliehatter!!
Sitat
Jeg vet ikke nøyaktig hvordan alt virker, men jeg tror et faradaybur vil være i stand til å stanse i alle fall store deler av strålingen. http://en.wikipedia.org/wiki/Faraday_cage – noe som ikke er alt for vanskelig å skaffe seg hvis man har plass til det.

En fetter av fatter'n har en dritkul konspirasjonsteori han legger frem en gang i blandt, litt sånn fest-konsprirasjons-teori-historie. Det er om kina's lumske plan om å sakte men sikkert overta hele verden via et gigantisk nettverk av kinarestauranter. Den historien høres faktisk mer plausibel ut enn hva Armin klarer å lire av seg denne gang.

Et lite spørsmål om vindmøller:
Sitat
De genererer såpass mye elektromagnetisk stråling at det er lett å nå langt med strålingen. En vindmølle kan nå en rotasjon på over 100Hz, noe som er mer enn nok til å generere så kraftige elektromagnetiske felt som man bare ønsker.

Noen som vet hva han mener med 100Hz i denne sammenheng? En vindmølle har i alle fall ikke 100rotasjoner i sekundet, da snakker vi tross alt propellfly. En frekvensomformer kan man koble til hvilken som helst type generator, så han kan umulig forså begrepene han bruker. Vi får bare passe oss for at ikke "ekstern påvirkningskraft induseres i hjernen", for da kan Stoltenbergerne (de tar vel over Bilderbergeropplegget ganske snart) kan overtale flere til å ta vaksine, som de har fyllt opp med nanochips som igjen kan fjernstyre oss via radiomastnettverket.. (herre gi meg styrke!)
« Siste redigering: 09. Mars 2010, 09:56:41 av MortenO » Loggført

DagT

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #3 på: 09. Mars 2010, 10:01:04 »

http://www.nyhetsspeilet.no/2010/03/en-varsler-advarer-om-tankekontroll-mot-massebefolkningen/

EPIC!!!  Gliser

Nydelig (og det gir meg en sterk følelse av at noen holder NS og Armin for narr).

Jeg lurer på hva som er så farlig med 100Hz? Hvis det kunne brukes til å kontrollere folk hadde det vært enkelt å legge inn en liten overharmonisk på strømnettet vårt.
Loggført
Wastri

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #4 på: 09. Mars 2010, 10:10:25 »

EPIC!!!  Gliser

Nydelig (og det gir meg en sterk følelse av at noen holder NS og Armin for narr).

Jeg lurer på hva som er så farlig med 100Hz? Hvis det kunne brukes til å kontrollere folk hadde det vært enkelt å legge inn en liten overharmonisk på strømnettet vårt.

Det var det første som slo meg også...blir gøy å følge denne videre... Gliser

Likte spesiellt denne : "De siste 4-5 årene har et massivt antall nye mobilmaster dukket opp langs motorveier, på hustak, i bybildet,  rundt blokker og boligområder. Den offisielle dekkhistorien er oppgradering av mobilnettet som ellers virket perfekt, men dette nye systemet kan i virkeligheten bli brukt til noe helt annet"

Rart at det har kommet så mye nye mobilmaster ja...haha!! Har det virkelig skjedd noe i det mobile nettet de siste årene  Blunker
Loggført
Jan-Erik

Utlogget Utlogget

Team coach, mentalist, frimurer og skeptiker

Vis profil
« Svar #5 på: 09. Mars 2010, 10:23:51 »

Man kan jo spørre seg om Armin noensinne har motatt noe han opplever som at noen tuller med han.

Det kunne vært spennende å vite hvordan han skiller det han mener er opplagt tull, fra dette her. Hvor går grensen?
Loggført

Utlogget Utlogget

Vis profil WWW
« Svar #6 på: 09. Mars 2010, 10:38:55 »

Epic trolling: den anonyme ingeniøren får Armin til å slåst mot vindmøller!
Loggført

Øyvind Repvik

Utlogget Utlogget

"agent i en del av et større nettverk"

Vis profil
« Svar #7 på: 09. Mars 2010, 10:40:13 »

Dette må jo være noen som fucker med Armin? I samme stil om Frank Aune ble lurt, bare mer gjennomført?
Loggført

"Matematikk er bortkastet tid og bør fjernes fra videregånde[sic] pensum som obligatorisk fag." -- Armin Bahrami
"Bare fordi 1million har uteksaminert fra NTNU med diplom på veggen betyr det ikke at de har rett, det kan bare bety at 1million mennesker er dumme som brød." -- Armin Bahrami
NWOKjetil

Utlogget Utlogget

"Skeptisk" myndighetslojalist og NWOansatt

Vis profil WWW
« Svar #8 på: 09. Mars 2010, 12:32:13 »

EPIC!!!  Gliser

Sjekk hvem Armin siterer i første kommentar.

Jeg er stolt!
Snart vil kanskje jeg også bli hengt ut som NWOagent.
Tihi.
Loggført

Hvis du begynner å tvile på at myndighetene vil deg alt godt:
1. Lukk øyne og ører.
2. Tenk på små harepuser.
3. Hold deg unna alle mennesker med kritiske tanker, spesielt Nyhetsspeilet.
4. Gjenta for deg selv hundre ganger: "Regjeringen vil deg bare godt".
Resultat: Du føler deg mye bedre.
MortenO

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #9 på: 09. Mars 2010, 12:49:41 »

-phu-
Der var det like før jeg registrerte meg som bruker på Nyhetsspeilet. Puls på 150, rødblussende på øra og en dirrende pekefiger over museknappen. Heldigvis klarte jeg å rive meg løs, for den gjengen kan arkiveres under "lost case", eller kanskje X-files..

ØR: Håper det er noen som kødder med Armin. Det er tydeligvis ikke mye som skal til for å smøre sammen en konspirasjonsteori (igrunn feil begrep, da dette er fakta/helt sant i NS' øyne) og få folk til å bite på kroken som sulten laks i ei mære. Armin kommer i så fall til å bli dødelig fornærmet og true med søksmål mm. Det blir uansett moro, flirer enda av "Pulling Mr Aunes Leg" Blunker
Loggført

Øyvind Repvik

Utlogget Utlogget

"agent i en del av et større nettverk"

Vis profil
« Svar #10 på: 09. Mars 2010, 13:04:39 »

Kommentarene under er også underholdende:
Healing er det samme som kvantemedisin, jeg vil påstå at kvantemedisin er healing på boks!
En kvantefysiker jo! Eller?
Jeg er utdannet healer b.la.og jobber med en universiell energi, dvs det er flere typer, jeg kan ikke sette navn på dem men jeg kan føle forskjell på de enkelte.
Loggført

"Matematikk er bortkastet tid og bør fjernes fra videregånde[sic] pensum som obligatorisk fag." -- Armin Bahrami
"Bare fordi 1million har uteksaminert fra NTNU med diplom på veggen betyr det ikke at de har rett, det kan bare bety at 1million mennesker er dumme som brød." -- Armin Bahrami
PO Johansen

Utlogget Utlogget

Stor bidragsyter til AGW

Vis profil
« Svar #11 på: 09. Mars 2010, 13:06:35 »

Har ikke fått pint meg gjennom hele ennå. Men en sivilingeniør innen kraftteknikk som snakker om at vindmøller har svingninger på 100 Hz? Dette lukter bløff. Noen med peipling på vindmøller som eventuelt kan oppklare her?

(Og selvfølgelig er møllene laget av nanomaterialer)
Loggført
Dupree

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #12 på: 09. Mars 2010, 13:15:00 »

Fantastisk!  Gliser Har ikke ledd så godt på lenge.
Loggført

Did you do everything you're told
The instruction you had was old - Saga
MortenO

Utlogget Utlogget

Vis profil
« Svar #13 på: 09. Mars 2010, 13:40:00 »

Har ikke fått pint meg gjennom hele ennå. Men en sivilingeniør innen kraftteknikk som snakker om at vindmøller har svingninger på 100 Hz? Dette lukter bløff. Noen med peipling på vindmøller som eventuelt kan oppklare her?
(Og selvfølgelig er møllene laget av nanomaterialer)
Litt usikker på hva dagens norm er på vingelengde, men møllene på Lindesnes mener jeg hadde 48m vingespenn. Havsul-møllene ligger vel på 120m. La oss si 100m for enkelhets skyld.
Vingespissen skal altså tilbakelegge 628m 100ganger per sekund. Uten å regne på farten så antar jeg at vingen hadde tatt fyr av luftmotstand, tårnet ville knukket av som en fyrstikk for lenge siden og Armin understreker dessverre nok engang hvilken uvitende idiot han er.

Normalt sett bruker man Hz i litt andre sammenhenger og en vindmølles størrelse eller rotasjonshastighet har ingenting med hvilken Hz som leveres ut på nettet. Det er det generator, frekvensomformere og transformatorer som gjør. Kobler man seg opp på riks/regionsnettet med avvikende frekvens og annet lurium, så går etter eller annet ettertrykkelig til helvete, enkelt og greit Blunker
Loggført

Sverre M.

Utlogget Utlogget

urven

Vis profil
« Svar #14 på: 09. Mars 2010, 13:57:31 »

Han bare finner på ting? Han skulle vært barnebokforfatter.
Loggført
Sider: [1] 2 3 ... 10   Til toppen
  Skriv ut  

Gå til:  

Bygget på MySQL Bygget på PHP Powered by SMF 1.1.11 | SMF © 2006-2008, Simple Machines LLC XHTML 1.0 godkjent! CSS godkjent!